Kara bahtım, kör talihim…

Bundan iki ay önce tüm rezervasyonlarımızı, organizasyonlarımızı yapıp kendimize 6 günlük bir tatil ayarladık.
Bir iki kere de burada bahsettim hani, ayın 24’ün de Paris’e gidiyoruz diye…
Benim dillere destan bahtsızlığımla dalga geçtik bu arada, türlü senaryolar yazdık kafadan.
Uçak düşer, Avrupa da olay çıkar, vizeleri geri alırlar… tabii burada paylaşmadım, aman gerçek olur falan diye.
Farketmiyormuş anacım, aklımdan geçmesi yetiyormuş işte
Gerçi benim senaryolar arasında bir yanardağ patlaması yoktu ama.
Uzun lafın kısası, bizim tatil sanırım yalan oldu… ayın 17’sinden beri karşılıklı bütün uçuşlar iptal Paris’e.
Hadi giderken açtılar desek gitsek, dönüşümüz nolcak diye endişe ediyoruz.
Kimi site bir iki gün, kimisi haftalar, kimisi aylarca sürebileceğinden bahsediyor.
İlk uçak deneyimi korkusunu bıraktım, şimdi asıl derdim motora giren kül partikülleri.
Yok motorları bozuyormuş, yok sistemleri kilitliyormuş
Te Allahım ya…
Gözüme gözüme sokmasan da olur bahtsızlığımı, ben farkındayım zati :)

[Milliyet-Radar Virtuel]

Related Posts with Thumbnails
Bu yazı Alışveriş-Stil kategorisine gönderilmiş ve , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kara bahtım, kör talihim… için 11 cevap

1. pinar der ki:

Ahhh Özlemciğim,gerçekten şansına..
    ne kadar istiyordun gitmeyi..Neyse her şerde vardır bir hayır öyle düşün..
    Benim de öyle olur,bir şeyi çok istemeye göreyim,muhakkak bir şey olur..
    Hayırlsı ne diyelim…

2. Cumartesi malzemelerde sorun olduğunda lanetli miyim? diye sormuştun ya, yok canımmm dememe kalmadı havlu dispenseri tutukluk yaptı:) yok canım diyorum, tatil planlar:) hayır olsun Özlem :)

3. Leyla der ki:

Londra’daki arkadaşımı isteyeme gelecekti sözlüsünün ailesi Türkiye’den.. kötü olmuş yahu..

4. Demet der ki:

üzülmeee , demek ki böylesi hayırlısıymış de :) inan buna , gerçekten öyle ;)

5. modapark.net der ki:

her şerde bir hayır vardır diye boşuna dememişler ;)

6. Gamze der ki:

Bence de herşeyde bir hayır var öyle düşün canım yine gidersiniz:)

7. nalan der ki:

bi de havaalanında telef olanlar var. gidip de oralarda parasız pulsuz kalmak var. mazallah patron de get,ger gelme derse :(

8. haydins der ki:

Kimin gözü kaldı bu tatilde açıklasın!!!!!!!! :)

9. sinem der ki:

tühhh yaaa…o kadar heveslenmiştin gerçekten:(
    her işte bir hayr vardır sözünü hatırlayalım hemen…
    başka sefere boşver sıkma canını.

10. sen yine iyisin , ben frankfurt’ta kaldım , 17’sinde dönecekken bu volkan patladı ve tam 3 günde eve ulaştım , hem de thy’nin türkiye’ye gönderdiği ilk otobüsle denek gibi geldik

sınavlarımı ayarlar ayarlamaz yazacağım zaten olanları :) iyi ki uzun sürmedi bu kargaşa

• özlem der ki:

@Fashioncholic Girl; ahh kıyamam yazık :) ama bir atraksiyon, fani hayatımızda bir heyecan, bir anı oldu be :D