Louvre, Seine nehri, St Germain des Prés

Louvre müzesini ne yazık ki gezemedik, o güzel havada içeride dolaşmak içimize sinmedi doğrusu.
Nasıl olsa oğlumuzu alıp geleceğiz bir dahaki ne ve hep beraber gezeriz dedik.
En azından görmedik demeyiz diye de bir iki fotoğraf çektik etrafında (:
Hızlıca oradan ayrılıp yolda kendimize yiyecek şahane atıştırmalıklar aldık ve yürüye yürüye yürüye gezi için teknelerin yanına vardık.
Hava bozmaya yeltendi bir ara yarı bulutlu, yarı güneşli ama şahane manzara eşliğinde nehirden Paris’i keşfettik.
Beklemesi, gezmesi, yürüyüşü derken karnımız yine acıktı ve Leon da yemeğe karar verdik.
Ama dışarıda oturmamıza rağmen kokusuna katlanamayınca kendimizi az ilerde ki Mc Donalds’ın kollarına bıraktık.
Yüzümde ki mutlu ifade yabancı ellerde rahatlıkla hamburger hüpletebiliyor ve vicdan azabı duymuyor olmamdan kaynaklı.
Bu arada fişteki detay dikkatinizi çekti mi bilmiyorum… fiş üzerinde ki şifreyle giriliyor tuvalete bizim bunu farketmemiz baya bir zaman aldı tabii, kapıyı bir hayli hırpaladık.
Karnımız doyduktan sonra eğlenceli caddelerde, tıklım tıklım cafeler arasında yürüdük bir müddet.
Soul Kitchen afişi ile gururlandık!
Sonra kader bir pubda karşımıza Amelie yi çıkarttı. Bizimkilere sorarsanız “ve tanrı kadını yarattı”
Bir nevi kuma diyelim biz o’na. “Hayali bile olsa”
Kocamın yüzünde ki “ahh erken evlenmişim, lanet olsun” ifadesi de bu sebepten sanırım.
Ve ertesi güne hazırlık, valizleri toplama telaşında, son gece hüznü ile karşılıklı bakıştığımız Eiffel…

Related Posts with Thumbnails
Bu yazı Gez - Toz kategorisine gönderilmiş ve , , , , , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Louvre, Seine nehri, St Germain des Prés için 11 cevap

1. zeynep der ki:

fotoğraflar her sokağı gezdiriyor muhteşemler..ama sen hala paristemisin istanbula dönmüyomusun blog ödül törenine gelmiyomusunnn:)

2. nihan der ki:

mekanikler!!!!!!!!tüm serisine sahiptim.en büyük hazinemdi diyebilirim.kitapçılar,sokak ressamının çalışmaları,tarih…çok güzel gerçekten.orada olsam ressamın eyfel görüntüsü olan çalışmasını alırdım.:))

3. caramel83 der ki:

içim açildi ohh =)

4. yurt dışında mcdonalds’a dikkat !
    frankfurt havalimanında uçağın iptali üstüne thy’den haber beklerken acıktık , mcdonald’s’dan yiyelim bari dedik
    ve hamburger isterken sorduk “domuz eti olmayan” bir şey sipariş verdik
    tiksindirici bi kokusu ve kıvamı olan mayonezle anlam veremediğim garip bi koku geldi burnuma
    ben yemeye babamdan önce başkamıştım , babam da hamburgeri açıp baktı ki yarısı pembe yarısı kırmızı ortası da beyaz pastırma gibi ama çok tiksindirici bişey çıktı içinden
    gittim sordum domuz eti var mı diye , sadece şunda var diye gösterdi görevli
    o etleri alıp başka bi görevliye sordum ve “pork” dedi , ne kadar tiksindim inanamazsın
    zaten mc donalds’dan yemezdim , şimdi aç kalsam da gideceğim bir yer olmaktan bile çıktı

5. el*ff der ki:

Fotoğraflar şahane!!! Ben Louvre a bayılmıştım mimarisi bahçesi ama en çok devasa tablolara 2 saat geçirdim içinde ama bi başka gidişimde en az yarım gün ayırmak isterim :))

• özlem der ki:

@el*ff; bizim de zamanımız kısıtlı olduğundan aceleye getirmek istemedik aslında. bir dahakine louvre kesin gezilecek :)

6. ceyda der ki:

senin bu paris turu fotoğraflarına baktıkça benimkisine gidip bizde gidelim diye vızıldanıyorum oda tabi canım yarın sabah kahvaltıya gidelim diyo :P beni deli etmek için ama bayıldım fotoğraflara hele ki o beyaz vos vos’a :)

• özlem der ki:

@ceyda; çok uzadı paris fotoları di mi, neyse bitti artık. kocalar rahat bi nefes alsın ;)

7. Ezgi der ki:

Harika fotoğraflar.Bu arada Kadın Bloglarında 3. olmuşsunuz tebrikleer:))